close
تبلیغات در اینترنت
خواب اسرار شما را فاش می کند
درخواست عکس هنرمندان خارجی عکس هنرمندان مرد عکس هنرمندان زن
  • الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

    الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم مطرب

  • عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

    عکسهایی از گل شقایق نعمانی ژاپنی

  • عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای هستی مهدوی در اکران فیلم ماجرای نیمروز - رد خون در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

    عکسهای دیبا زاهدی در اکران فیلم تیغ و ترمه در ۳۷ اُمین جشنواره فیلم فجر

  • عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از الهه حصاری در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

    عکسهایی از زیبا کرمعلی در اکران عمومی فیلم درساژ

  • عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

    عکسهایی از مریم معصومی در اکران خصوصی فیلم ترانه

  • عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

    عکسهایی از ماهور الوند در اکران فیلم درساژ

  • عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

    عکسهایی از پرنده گراندالای آبی

  • عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

    عکسها و بیوگرافی سینتا لورا کیل Cinta Laura Kiehl

  • عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

    عکس ها و بیوگرافی Pimchanok Luevisadpaibul بازیگر و مدل تایلندی

  • عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

    عکس ها و بیوگرافی Araya Alberta Hargate آریا آلبرتا هارگیت

  •  عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای ساعد سهیلی و همسرشون گلوریا هاردی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هومن سیدی در اکران خصوصی فیلم پل خواب

  •  عکسهای هدی زین العابدین در اکران خصوصی فیلم پل خواب

    عکسهای هدی زین العابدین در اکران خصوصی فیلم پل خواب

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت کسب درآمد

خواب اسرار شما را فاش می کند

سحرخیز باشید، نه شب زنده دار

این که آیا شما صبح زود از خواب بیدار می شوید، یا شب ها تا دیر وقت بیدار می مانید، میزان هوش شما را نشان می دهد.

تحقیقات نشان می دهد که افرادی که صبح زود از خواب بیدار می شوند و تمام شب را می خوابند، نمرات بهتری را در دوران تحصیلی شان کسب می کنند.

در واقع این افراد باهوش ترند، ولی افراد شب زنده دار که به جای شب در روز می خوابند، از نظر تحصیلی در رتبه ی متوسط قرار دارند. ولی جالب است بدانید این گروه از افراد، معلومات عمومی بیشتری نسبت به سایرین دارند.

خواب همیشه خوب نیست

بررسی ها نشان می دهد زنانی که همزمان با همسر خود به خواب می روند و از خواب بیدار می شوند، رضایت بیشتری از زندگی زناشویی خود دارند

بسیاری از افراد گمان می کنند که خوش خواب هستند، زیرا حتی گاهی در طول روز هم می خوابند، اما این یک موضوع غیر عادی است.

این مشکل نشان می دهد که شما خواب خوب و مناسبی در طول شب ندارید، هر چند هم که مدت زمان زیادی را در خواب به سر ببرید. این موضوع می تواند حتی نشانگر ابتلای شما به مشکل آپنه ی خواب باشد.

 مختل شدن خواب در زمان خاصی از ماه

اگر شما همیشه در زمان خاصی از ماه یعنی قبل از شروع قاعدگی، دچار بی خوابی یا بدخوابی می شوید امری عادی است، اما اگر این بی خوابی و یا بدخوابی ها شدید و بیشتر شد، می تواند نشان دهنده بروز یائسگی باشد.

به خواب رفتن و بیدار شدن همزمان با همسر

شاید جالب باشد، اما برخی از زوج ها اکثرا به طور همزمان به خواب رفته و همزمان از خواب بیدار می شوند.

بررسی ها نشان می دهد زنانی که همزمان با همسر خود به خواب می روند و از خواب بیدار می شوند، رضایت بیشتری از زندگی زناشویی خود دارند. در واقع این موضوع یک علامت از خوشبختی در زندگی زناشویی است.

بی نظمی در خواب

خواب بسیار کم و یا بسیار زیاد بسیار مضر است و شما باید سعی کنید خواب خود را تنظیم کنید. اگر یک فرد بالغ هستید، باید شب ها، شش تا هشت ساعت بخوابید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که در حال کم کردن وزن می باشید، ممکن است دچار بی نظمی در خواب شوید.

نیاز بدن به کربوهیدرات (مواد قندی) می تواند نظم خواب شما را بر هم بریزد و خواب را از چشمانتان برباید. در واقع این مشکل می تواند به علت نیاز بدن به دریافت کالری و مواد قندی (البته به اندازه ی کافی ) باشد.

بی خوابی

اگر زمانی که به رختخواب می روید، خوابتان نمی برد، قطعا شما از آن دسته از افراد منفی نگر هستید که دائما خود را درگیر نگرانی از آینده می کنید.

تا جایی که می توانید خود را از شر این افکار منفی خلاص کنید و یا یک ساعت جلوتر از ساعت همیشگی به رختخواب بروید تا در ساعت مناسب به خواب بروید.

خوابیدن به پهلو

اگر به پهلو می خوابید، به احتمال زیاد کمتر از دیگران در معرض خطر ابتلا به آلزایمر قرار دارید. طبق بررسی ها، به پهلو خوابیدن سبب دفع بهتر مواد زاید از بدن می شود.

خوابیدن بیش از حد

 تحقیقات نشان می دهد افراد بالای چهل سالی که بیش از هشت ساعت در شب می خوابند، در معرض خطر جدی سکته ی مغزی قرار دارند.

برچسب ها
  • تاریخ ارسال : دو شنبه 04 / 08 / 1394
  • بازدید : 280 مشاهده
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی